Nieuws

Samenwerken in een 1,5-meter-kantoor

Iedere facilitair manager is er volop mee bezig. En veel niet-facilitaire managers ook. Hoe gaan we samenwerken als de lockdown (gedeeltelijk) is opgeheven? Wat betekent dit voor ons kantoor? Maar ook… wat moet ik doen voor die medewerkers waarvoor geen plaats is op kantoor? En… kiezen we voor een tijdelijke oplossing óf gaan we voor een duurzamer scenario en zorgen we gelijk dat we goed zijn voorbereid als er onverhoopt wéér een pandemie uitbreekt.

Natuurlijk geïntegreerd in onze oplossingen

Wij helpen je om op een veilige en productieve manier (samen) te werken; van thuiswerkplek, via de ontvangstbalie tot en met de vergaderruimte. En alles wat daar tussenin zit. Dat hebben we altijd gedaan, dat blijven we doen. Het goede nieuws is dat onze oplossingen – met een enkele aanpassing of uitbreiding – perfect geschikt zijn voor jouw 1,5-meter kantoor en Corona-proof werkplek. En wij zorgen dat ze op een heel natuurlijke manier geïntegreerd worden.

Een aantal van onze mogelijkheden zijn:

  • Instructie, richtlijnen en gedragsbeïnvloeding via digital signage

    Jij wilt natuurlijk dat iedereen die in jullie pand komt zich houdt aan jullie richtlijnen. Collega’s, klanten, leveranciers, iedereen! Dat bereik je met krachtige digital signage content. Onze grafische specialisten hebben al templates ontworpen. Die kun je dus nu al bestellen en direct implementeren. Daarnaast zijn wij hét adres voor content-op-maat. Ook op desktopniveau! Lees meer over digital signage.

  • VisionLine meubilair mét handgel en reinigingsspray

    Onze VisionLine omvat multimediawanden, vergadertafels en huddle-solutions met volledige integratie van audiovisuele apparatuur, aansluitpunten en bekabeling. Voortaan zijn de VisionWalls en VisionCubes ook verkrijgbaar met geïntegreerde handgelpompjes én speciaal opbergvak voor de spray om de (touch) schermen te reinigen. Bekijk ons VisionLine vergadermeubilair.

  • Slimme software om je vergaderzaal te reserveren

    Eén ding is helder. In het nieuwe normaal kun je minder mensen huisvesten in jouw kantoorpand dan je gewend was. Een deel van jouw collega’s zal dus thuis werken, een ander deel op kantoor. Veel van onze klanten passen het vergaderzaal gebruik dan ook drastisch aan. Contacteer ons en vraag naar de mogelijkheden om zalen tijdelijk anders in te zetten.

  • Ergonomische thuiswerkplekken met compatible videoverbinding

    We zeiden het al… een deel van jouw collega’s zal thuis moeten werken. Dat dat voor veel beroepen prima kan, hebben we tijdens de Corona-lockdown wel ervaren. Maar wist je dat je als werkgever verantwoordelijk bent voor de thuiswerkwerkplek van je thuiswerkers? Wij hebben meerdere smaken voor je samengesteld; arbo-technisch verantwoord en inclusief video-vergader-mogelijkheid.

  • Videoverbindingen tussen thuiswerkplek én vergaderruimtes

    We zijn inmiddels massaal aan het videovergaderen geslagen. Dankzij MS Teams, Starleaf en andere platformen konden we toch face-2-face overleggen terwijl we niet bij elkaar waren. Maar vanuit huis via video vergaderen met meerdere collega’s in één ruimte is minder eenvoudig. Wij hebben de oplossing. Veilig en geschikt voor alle videoconference-merken. Lees meer over videoconferencing.

  • Gebruik onze oplossingen op abonnementsbasis

    We zien je denken: inderdaad mooie, praktische en direct te implementeren oplossingen. Maar… we hebben de benodigde investering niet voorzien in ons budget. Hoe gaan we dit dan financieren? Met onze as-a-service mogelijkheden krijg je een all-inclusive oplossing voor een vast bedrag per maand. Meer weten over AV oplossingen voor een vast maandbedrag?

Ook het veilige en hygiënische kantoor-van-de-toekomst realiseer je vandaag bij BIS|Econocom. Zorg dat je direct na versoepeling van de lockdown duurzaam, flexibel en veilig aan de nieuwe start staat. Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvend advies.

Meer weten?

Bel ons of stel je vraag rechtsboven.

Gratis advies over Nieuws? BIS|Econocom helpt je graag verder:

015 287 487
Vraag / Offerte