Nieuws

Behoefte aan beter samenwerken, vergaderen en inzicht in je kantoorbezetting?

21-03-2022 14:26

Beeld, geluid en reserveringsmogelijkheden staan centraal op 26 april. Deze drie pijlers dienen zorgvuldig geïmplementeerd te worden in je hybride kantoor. Het begint met inzicht creëren in je kantoorbezetting en een eenvoudige workflow uitrollen om je collaboratiesystemen te gebruiken.

Op basis van je behoeften en kantoorbeleid adviseren wij je op 26 april over:

  • Hoe maak je op een betaalbare manier elke ruimte connected?
  • De verschillen tussen Microsoft Teams Rooms op Android versus Windows
  • De voordelen van Signage-Room/Deskbooking-Digireceptie op éénzelfde platform
  • Het belang van data & analytics - belangrijker dan ooit om thuis- & kantoorwerk effectief te faciliteren
  • Front Row Teams, wat is hier precies de bedoeling van en waar gaan we naartoe?

We geven hands-on demo’s van verschillende oplossingen en gaan hierover graag in gesprek. Je komt in aanraking met de nieuwste tools van Logitech, Biamp, Poly, Barco, Microsoft en andere cruciale partners. Bovendien werken al deze oplossingen naadloos samen mits een correcte configuratie.

Waar & wanneer?

26 april 2022 van 10u tot 13u inclusief lunch | Zandvoortstraat 23 te 2800 Mechelen | BIS|Econocom Belux HQ. We kijken er naar uit om jullie opnieuw te mogen ontvangen.

Team BIS|Econocom Belux

Gratis advies? BIS|Econocom helpt je graag verder:

015 287 487
Vraag / Offerte