Nieuws
BIS gaat verder onder de naam BIS|Econocom. De nieuwe naam, die volgt uit de overname van BIS door Econocom én de steeds intensievere samenwerking tussen beide organisaties, luidt ook een nieuwe fase in in de ontwikkeling van BIS. Een fase, die wordt bekrachtigd met een volledig vernieuwde corporate identity en huisstijl en die voor de klanten van BIS|Econocom meer mogelijkheden en voordelen brengt op audiovisueel & IT gebied.
Kris Spruyt, GM van BIS|Econocom, is enthousiast over deze volgende fase in de ontwikkeling van de organisatie: “Voor ons is dit een heel belangrijke mijlpaal. Doordat we nu ook in onze bedrijfsnaam en huisstijl het beste uit twee werelden samenbrengen, onderstrepen wij dat we onze klanten beter dan ooit helpen met oplossingen waar zij behoefte aan hebben. De kracht en schaalgrootte van Econocom én de expertise en lokale focus van BIS maken dat BIS|Econocom staat voor één adres waar alle denkbare Audiovisuele & IT technologie op abonnementsbasis voor de klant beschikbaar is.”
BIS|Econocom neemt ook de huisstijl van Econocom aan. En dat gaat om veel meer dan een ander logo en een ander kleurtje. Het gaat om een nieuwe identiteit. Wie zijn wij? Wat willen wij betekenen? Wij zien een grote rol voor ons in het ontzorgen van de eindgebruiker (vaak de interne klant van de opdrachtgever). Om dáár betekenisvol te zijn, zetten wij in op klantfocus, innovatie en gebruiksgemak om de eindgebruiker écht te helpen. Daarbij willen wij eigentijds, fris, robuust, inspirerend en vernieuwend zijn.
Wilt u meer informatie over BIS|Econocom, onze mogelijkheden voor u en/of onze groeiende slag-kracht in Europa? Bel ons: 015 287 487 .