Evenementen

BIS Digital Signage informatiedag bij Heineken

Deze digital signage informatiedag heeft reeds plaatsgevonden, lees hier het verslag!

Wilt u ook inspireren, opleiden, adviseren, informeren, beïnvloeden, stimuleren, enquêteren, amuseren, overtuigen en verleiden?

Vrijdag 2 november 2012 organiseert marktleider BIS een interessante themamiddag over de mogelijkheden van Digital Signage (narrowcasting) als professioneel en veelzijdig communicatiemiddel. Een middel dat, dankzij de huidige technologische ontwikkelingen, ongekend veel mogelijkheden biedt. The sky is the limit.

Maar hoe integreert u het gebruik van dit fantastische en veelzijdige communicatiemedium in uw complete communicatiemix? Voor welke doelgroepen is welke informatie op welk moment relevant? Hoe speelt u in op de voortdurende wisseling van doelgroep en boodschap? Hoe zorgt u ervoor dat uw informatie 24 uur per dag actueel is, zonder hier zelf de hele dag bovenop te hoeven zitten? En hoe garandeert u dat uw huisstijl in ere gehouden wordt als meerdere mensen content kunnen plaatsen?

Tijdens onze Digital Signage themamiddag gaan we uitgebreid in op deze vragen en nemen we bovendien een kijkje in de keuken van Heineken, waar we zien hoe zij narrowcasting inzetten voor het optimaliseren voor hun merkbeleving.


Gratis advies? BIS|Econocom helpt je graag verder:

015 287 487
Vraag / Offerte