Nieuws

10/11 Webinar: Room- & Desk booking | Digitale Receptie

Weet u waar uzelf en uw collega's volgende week te vinden zijn? Maakt u zich soms zorgen dat er te veel mensen gelijktijdig op kantoor werken? Helaas zijn dit zeer logische vragen in 2020. Gezien het succes & de vraag naar tools om deze problematiek aan te pakken organiseren we op 10 november om 14u een webinar dat u hier duidelijkheid in kan brengen.

Reserveren en beheren van werkplekken, vergaderzalen en receptie

Elke organisatie kampt momenteel met dezelfde problemen. De digitalisering heeft iedereen in snelheid gepakt. Als organisatie is nu het moment aangebroken om knopen door te hakken en daarbij willen wij iedereen zeer graag bijstaan waar nodig.

Dit zijn de topics die aan bod komen in de webinar:

  • Beheer van werkplekken
  • Beheer van vergaderzalen
  • Digitale receptie met textiel badgeprinter
  • Analytics en hoe hier op anticiperen
  • Focus op de mobiele App & Outlook Plugin
  • De meerwaarde van een interactieve kiosk
  • Begeleiding van uw bezoekers via wayfinding | Digital Signage
  • Inzoomen op aankomende features

Meld je hier volledig vrijblijvend aan

Ervaar het achteraf allemaal van dichtbij in het kantoor te Mechelen. Bel ons op 015 287 487 of laat een bericht achter rechtboven.

Gratis advies over Nieuws? BIS|Econocom helpt je graag verder:

015 287 487
Vraag / Offerte