Nieuws

Het hoe? wat? en waarom? van de BIS 3 seconde campagne

30-06-2014 11:51 3 seconden video conference

Heeft u de BIS billboards al gezien? Ze hebben inmiddels langs de A2, de A6, de A10 en de A20 gestaan. En ze zullen de komende maanden langs nog veel meer rijkswegen te zien zijn; zowel binnen als buiten de Randstad. Met hun oppervlak van maar liefst 107 vierkante meter kunnen ze u niet ontgaan.

Als u al een of meerdere BIS billboards gezien heeft, weet u hoe ze eruit zien. En zo niet, dan vertellen wij het u graag. Tegen een BIS groene achtergrond ziet u een stilistisch getekende vergadersetting waar twee mensen aan een vergadertafel via video vergaderen met één persoon elders op de wereld. De achtergrond achter de videodeelnemer en de slogan maken duidelijk waar deze persoon zich bevindt: Binnen 3 seconden in… New York, Sydney, Den Haag.

Annemiek van der Linden, Marketing Communicatie Specialist bij BIS, legt uit waarom gekozen is voor billboards: “We willen de merknaam BIS en de krachtige voordelen van videoconference graag bij een breed publiek promoten om zodoende bij een groot aantal beslissers op de shortlist te komen. Om dat doel te bereiken, hadden we de keus uit verschillende massamedia (waaronder ook radio en TV). Uiteindelijk hebben wij voor billboarding gekozen omdat dat qua mogelijkheden, communicatiekracht, contactmomenten en tariefstelling voor ons de meest gunstige optie was”.

Ook over het thema “binnen 3 seconden in…” is het nodige te zeggen. Kayleigh de Visch, die binnen BIS dezelfde functie heeft als Annemiek, zegt hierover: “De keuze voor het 3-seconden-thema is het resultaat van een boeiende brainstormsessie rondom de opdracht om de verschillende voordelen van videoconference te vangen in één triggerende zin. Een opdracht die nog niet zo eenvoudig was, want er zijn veel voordelen op uiteenlopende terreinen”.

Uiteindelijk is gekozen voor “binnen 3 seconden in…”. De gedachte hierbij is dat altijd razendsnel kan worden aangehaakt bij een vergadering, brainstormsessie of financiële rapportage; waar ook ter wereld. Dat dat tegelijkertijd voordelen op het gebied van de kosten, reistijden, besluitvorming, milieu en work/life balance met zich meebrengt, zal voor veel beslissers duidelijk zijn.

Meer weten over de BIS 3 seconden billboard campagne?
Bezoek de dedicated pagina!

Ga terug naar het nieuwsoverzicht.

Gratis advies? BIS|Econocom helpt je graag verder:

015 287 487
Vraag / Offerte