Evenementen

Retail Experience

Ontdek de kracht van digital signage, geur, licht en geluid

Woensdag 18 juni 2014
Van 10:00 – 15:00 uur
BIS Meeting Innovation Center
Rietdekkerstraat 14 in Ridderkerk

Onderscheidend vermogen en aandacht trekken worden steeds belangrijker. En al helemaal in de retail! Beleving en verbinding zijn daarbij bepalend. Digital signage (narrowcasting) biedt juist hiervoor supermogelijkheden. U geeft allerlei informatie weer op iedere willekeurige beelddrager – bv. LCD/LED schermen of videowalls - waar u wilt en wanneer u wilt.

Reclames, promotie van uw organisatie, producten of diensten, nieuws, weer etc… u laat het allemaal volautomatisch voorbij komen. Met digital signage beheert u direct uw instore campagnes en meet u “on the spot” het effect ervan. Bovendien kunt u uw campagnes aan uw kassasysteem koppelen en zo gericht complementaire producten en aanbiedingen laten zien om de verkoop te stimuleren.

Echte beleving realiseert u als u visuele informatie combineert met een subtiel spel van licht, geur en geluid. U beïnvloedt en overtuigt uw klanten als nooit tevoren. Onze gastsprekers – allemaal externe deskundigen! - vertellen u hier graag alles over. Na de presentaties serveren wij een lunch en leiden wij u rond door ons Innovation Center. Daar zult u nog meer inspiratie opdoen.

Programma:

  • Narrowcasting in de retail als trend
  • De invloed van licht op het koopproces
  • Wat geur doet met de zintuigen
  • Het effect van muziek

Deelname aan deze Retail Experience is gratis.

Inschrijving voor deze workshop is gesloten.

Gratis advies? BIS|Econocom helpt je graag verder:

015 287 487
Vraag / Offerte